اسباب کشی
قابل توجه بازدید کنندگان گرامی:
این وبلاگ کاملا شخصی هست و من کسی رو به شیطان پرستی یا هر کار غیر اخلاقی دیگه دعوت نمیکنم.
تو همه ادیان به موجودات شیطانی وارواح اشاره شده
پس چنین موجوداتی وجود دارند فقط باید درک دیدنشون رو داشته باشید
.
به زودی اسم وبلاگ رو عوض میکنم و پست های جدید رو اونجا میدم
هر کس دوست داره میتونه نویسنده بشه
آدرس جدید وبلاگ من
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 2:28 توسط †ـــــĄlyaŞــــ†