ترس
خون

ترس از چیزهای ناشناخته برای ما انسانها
همیشه یه کابوس بوده خوب چیزهای
که وجودشان هنوز در پرده ی ابهام وجود
داره خوب ولی این ترسه ها ریشه در
دوران کودکی ما داره زمانی که شیطنت میکردیم
و مادرمون میگفت لولو میخورتت بچه خوبی
باش

دراکولا ها




دراکولا ها
همیشه ماه مظهر تاریکی بوده چون با تاریکی همراه است از قدیم ماه را به عنوان مظهر قدرت اهریمنان
در نظر گرفته اند همان گونه که در ماه کامل انسانهای از حالت عادی خارج شده و خوی حیوانی میگیرند
و به موجودات ترسناکی مبدل میشوند مثل گرگ نما ها یا خوناشام ها که شب هنگام آشیانه های خود
را ترک میکنند تا از تاریکی هوا استفاده کرده وطمع های خود را به چنگ بیاورد شاید یک روز شما طمع
یکی از آنها شوید![]()




اگه دقت کرده باشید همه از تنهای میترسن اخه دلیلش میتونه چی باشه
مرگ . جن . شیطان خوب هر کی از یه چیزای می ترسه ولی خوب بعضی
چیزا با اینکه تا حالا هیچ اسیبی به ما نزدن تنها با گفته های مردم به وجوشون
پی بردیم بازم تر سناک هستن حالااااااااااااااا......................................




